Positief of negatief? - Zwanger worden forum

Love (Gast) - schreef op 07-08 om 17:57
4 antwoorden en 11557297x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 07-08 om 17:59
Ik heb de test gedaan om 19u30...
Anoniem (Gast) - schreef op 07-08 om 21:20
Maak je nu een grap?! Negatief natuurlijk!
Anoniem (Gast) - schreef op 08-08 om 08:45
Er zijn echt geen domme vragen zeggen ze…. Nou helaas toch wel…
Anoniem (Gast) - schreef op 08-08 om 19:42
Haha nou idd andere anoniem! Ik dacht echt: die houdt ons voor de gek. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!