Zwangerschapstest - Zwanger worden forum

cm - schreef op 10-07 om 18:45
Hoihoi

Afgelopen donderdag heb ik een korte bloeding gehad van 2 dagen ( bruin verlies ) dit was zaterdag weg en zaterdag (gisteren ) was mijn nod . Ik werd deze dag niet ongesteld en wilde voor de zekerheid een test doen . Nu zie ik op de test zelf een heel licht streepje . Ik weet dat ik 2 weken geleden op zaterdag mijn eisprong heb gevoeld. Had deze al donkerder moeten zijn? 
1 antwoord en 11873443x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 10-07 om 19:49
Misschien had je wel een late innesteling dus ik zou zeker door blijven testen

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!