Ovulatietest - Zwanger worden forum

Nijntje - schreef op 02-06 om 09:51
Als de man een zaad onderzoek heeft mag er niet een te lange tijd tussen zitten dus ik denk dat jullie het dan wel minimaal 2x moeten doen omdat er tussen 1 mei en nu natuurlijk een veel te lange tijd zit. Maar je bent vruchtbaar tm de dag na je dus nog alle tijd komt goed
2 antwoorden en 12314210x bekeken
loutje84 - schreef op 02-06 om 10:15
Het staat voor vanavond op de planning  , en dan weer omde dag dat zou toch hoop moeten bieden ? 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!