Zien jullie een streepje? - Zwanger worden forum

Onzekeremamatobe (Gast) - schreef op 18-05 om 07:36
Zien jullie een streepje? 
Ik dacht van wel… maar het staat toch een beetje op een gekke plek? 
Vast dank voor de moeite! 
3 antwoorden en 12472963x bekeken
Nijntje - schreef op 18-05 om 07:42
Ik hoef geeneens te turen duidelijk gefeliciteerd hoeveelste ronde was dit?
Onzekeremamatobe (Gast) - schreef op 18-05 om 10:08
Dankjewel! Wij zijn inmiddels al ruim 3 jaar bezig 
Nijntje - schreef op 18-05 om 10:22
Dan is het jullie meer dan gegund Hier inmiddels ronde 42 dus je geeft me wel doorzettingsvermogen

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!