ovulatietest - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 16-03 om 09:30
Hallo iedereen, 

Mijn eerste miskraam eindigde in een miskraam. 
We proberen nu opnieuw en met de ovulatietesten. Zou ik gisteren mijn eisprong gehad hebben? Wat denken jullie? 

Alvast bedankt!
1 antwoord en 13148340x bekeken
Nijntje - schreef op 16-03 om 09:36
Foto?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!