Streepje? - Zwanger worden forum

Een wondertje is welkom! (Gast) - schreef op 04-03 om 05:34
Lieve leden,
Hier een zeer onregelmatige cyclus. Deze maand een duidelijke ovulatietest inclusief cerfixslijm gehad. Van dit moment is er gebruik gemaakt. 
Mogelijk test ik 3 dagen te vroeg. (Early test) 
Zien jullie hier iets op, of is dit echt te vaag. 

Veel liefs! 
1 antwoord en 13302685x bekeken
bloempje1991* - schreef op 04-03 om 09:48
Hoi! Ik mis de foto om te kijken haha. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!