Positief? - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 23-01 om 15:31
Zien jullie wat ik zie? 
Getest met middag urine helaas
4 antwoorden en 13771779x bekeken
Nijntje - schreef op 23-01 om 15:59
Duidelijk gefeliciteerdhoeveelste ronde en kindje?
Anoniem (Gast) - schreef op 23-01 om 19:04
Dit wordt ons eerste kindje. Super spannend. Het was de 6de ronde. Ik kan het nog niet helemaal geloven! 
Elmi - schreef op 23-01 om 19:07
Ziet er mooi uit gefeliciteerd! 
Orchidea - schreef op 24-01 om 10:02
Mooi positief, proficiat! Fijne zwangerschap gewenst

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!