Zwanger of niet? - Zwanger worden forum

Eva - schreef op 18-01 om 11:48
9 antwoorden en 13822073x bekeken
Mommie5 - schreef op 18-01 om 12:23
Ziet er positief uit naar mijn idee
Nijntje - schreef op 18-01 om 12:25
Duidelijk toch gefeliciteerd
Most15 - schreef op 18-01 om 13:00
Ik denk dat heel veel mensen hier je vraag niet eens serieus nemen 
Zoals babynr3 zegt: wees blij met een trappelende baby in je buik. Wat wil je nog meer?!
Nijntje - schreef op 18-01 om 13:02
@most15 dank je meid ik bedoel ik droom er al 38 rondes van…

Update ik geloof dat we in het verkeerde topic reageren
Most15 - schreef op 18-01 om 13:06
Hahahaha oeps! Ik zie het! Wat dom 
Nijntje - schreef op 18-01 om 13:08
haha
Orchidea - schreef op 18-01 om 13:42
Ja hoor, proficiat 
Eva - schreef op 18-01 om 13:54
Oh ik dacht al: ik ben toch niet niet-blij? Haha. Ik begreep het even niet.. Ik ben in ieder geval wel heel blij hoor. Ik had 2 maand geleden ook zo een streepje maar daarna wel gewoon mijn maandstonden gekregen.. nu 2 dagen voor ik ze weer moet krijgen is het dus weer een streepje. Hopelijk blijft het zo 
Most15 - schreef op 18-01 om 14:53
Sorry Eva, ik keek niet goed  reageerde op een ander topic.
Jouw testje is zeker positief hoor! Proficiat! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!