Wel of niet zwanger - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 14-01 om 10:59
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje, ik ben aan de pil al een aantal jaar. Ik ben nu alleen 6 dagen gestopt omdat ik dacht dat ik zwanger was ik heb 2testen gedaan hier op is een lichte lijn te zien. Ik ben alleen op de 6e dag (vandaag) ongesteld geworden? Of bloed verlies. Ik snap er niks meer van heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes 
1 antwoord en 13862420x bekeken
Nijntje - schreef op 14-01 om 16:49
Ik denk niet zwanger het streepje heeft niet dezelfde kleur.  ik vind dit sowieso rot testen anders probeer je over 2 daagjes action eens als je die in huis hebt. Ik geloof ook dat de winkels weer gedeeltelijk open gaan

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!