5 dagen voor nod - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 12-01 om 14:11
Hey iedereen, 
Ik ben nieuw hier en heb meteen een vraag.. 
Ben vandaag 5 dagen voor nod (zondag/maandag) 
Ik deed deze ochtend stomweg een test om dat ik het niet meer uithield maar natuurlijk negatief. 
Kan dit nog te vroeg zijn om te testen of is er nog een kans? 
Ik deed de ultravroege test van sensitest.. 
1 antwoord en 13882049x bekeken
Nijntje - schreef op 12-01 om 14:49
5 dagen voor nod is echt nog veel te vroeg innesteling is pas na 5dpo en dan moet je nog hcg opbouwen ik zou over 3 daagjes nog een testje doen

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!