Vraag belgie - Zwanger worden forum

Katrin (Gast) - schreef op 27-12 om 15:54
Hallo allemaal. 
Ik heb een vraag voor de dames uit België.

Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger.

* wanneer is een eerste afspraak bij de gynaecoloog mogelijk om te zien of alles ok is?
1 antwoord en 14098598x bekeken
Gele kiwi (Gast) - schreef op 28-12 om 08:43
Hey, mijn eerste afspraak was bij 7 weken. Was eerst twee weken eerder langs de huisarts gegaan om bloed te trekken en 100 procent zeker te zijn en als ik naar de gynaecoloog belde heeft die me erop gezet bij 7 weken (en de volgende bij 10 weken geloof ik). 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!