Wanneer gezellig maken na positieve ovulatietest - Zwanger worden forum

Tobis021 - schreef op 08-12 om 17:42
BEWERKEN  |  REAGEER  |  REPORT

Beste, 
mijn partner en ik zijn nu al een tijdje bezig met zwanger raken, mijn vriendin is in augustus gestopt met de pil en we zijn nu in de tweede ronde waarbij we het echt proberen, 
 
mijn vriendin heeft zondag een positieve ovulatie test gehad van de action,
clearblue was toen nog niks, maandag ochtend hadden we daar een smiley op.
Nu hebben wij het zaterdag, zondag, en maandag gezellig gemaakt met elkaar, gister niet want niet aan toegekomen.
 
moet dit voldoende zijn? Of zou het zin hebben om vanavond ook nog wat te ondernemen? 

 
1 antwoord en 14371652x bekeken
Nijntje - schreef op 08-12 om 18:41
Maandag ochtend smiley dinsdag eisprong vruchtbaar tm woensdag vandaag dus dan zou ik het zeker nog een keertje gezellig maken maar 1 ding snap ik niet je zegt al een tijdje bezig te zijn maar ook pas in ronde 2 te zitten

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!