Hoop ik te hard.. - Zwanger worden forum

BoysMommy - schreef op 14-11 om 12:07
Hoi mama's en toekomstige mama's, 

Wij hebben er een heel zwaar jaar opzitten..
Grootvader moeten afgeven aan corona,
Een 3.5maand later ons kindje moeten afgeven,
En dan weer 3.5maand mijn schoonvader verloren..
Maar die kinderwens is ooh zo groot..
Waardoor we deze maand ware begonnen met ovulatietesten.
Mooie positieve test gehad waar ik mega blij mee was en goe geklust op die dagen.
Nu ben ik echter nog steeds elke dag blijve testen met de ovulatie testen (beetje testverslaafd aan het worden maar bij die negatieve testen werd ik niet zo depri) 
Nu ben ik 2 dage voor mijn nod en begint mijn ovulatietest terug 2 strepen te krijgen nog niet echt positief maar wel 2 zichtbare lijntje?
Ben ik nu even mezelf dan gek aan het maken met dat we deze maand misschien toch geluk hebben?
Even wat ervaringen gevraagd.
7 antwoorden en 14649899x bekeken
Pommelien (Gast) - schreef op 14-11 om 12:22
Hoi!wat een nare dingen tegelijk!! Sterkte Twee dagen voor nod zou je kunnen proberen te testen met een vroege test! Ik duim voor je! 
Lin - schreef op 14-11 om 15:39
Wat heftig en spannend nu! Ik zou ook een vroege test doen als ik jou was.. Succes! Laat je ons iets weten? 
BoysMommy - schreef op 14-11 om 15:57
Inmiddels een vroege test van cb gehaald en dit was het resultaat,
Was wel niet met ochtend urine.
Maar toch een beetje zonneschijn na een zware periode!
Lin - schreef op 14-11 om 16:02
Wat een mooie test! Gefeliciteerd 
Pommelien (Gast) - schreef op 14-11 om 16:19
Super!!!
mama_elke - schreef op 14-11 om 18:14
Wat ‘n nare dingen allemaal! 
Maar wel een mooie test

Opgeven mag je nooit 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!