Getest met de vroege sensitest? - Zwanger worden forum

Joanie000 - schreef op 22-10 om 14:42
Hallo dames/meiden,
Hier in het echt met het blote oog een licht tuurstreepje te zien.
Zien jullie ook wat?

Bedankt alvast voor het meekijken 
9 antwoorden en 14933646x bekeken
roosje - schreef op 22-10 om 14:57
Hi joanie, ik zie ook heel vaag iets. Maar deze lijkt me niet positief voor een zwangerschap waarbij je al overtijd bent.. ben je zeker van je eisprong? 
Joanie000 - schreef op 22-10 om 14:59
@Roosje, ik ben niet zeker van mijn eisprong of het overtijd zijn?
roosje - schreef op 22-10 om 15:08
Ooh sorry ik had het zo begrepen omdat je in een ander topic zei : ik ben nog steeds niet ongesteld.  Sorry! 
Maar dus bij deze, ik zou hem nu nog niet als positief beschouwen. Als je morgen of overmorgen een duidelijke streep hebt zou ik je kunnen feliciteren!
Joanie000 - schreef op 22-10 om 15:25
@Roosje, dank je voor je reactie.
Joanie000 - schreef op 22-10 om 16:55
Toch maar even manlief naar de Kruidvat gestuurd. 
Kruidvat 2v5 testje dicht en even toch open gemaakt.
Kiki (Gast) - schreef op 22-10 om 17:47
Ik zie het op beide testen vrij duidelijk, ligt natuurlijk aan de termijn, maar zoals die early begon t bij mij ook. 
Joanie000 - schreef op 22-10 om 17:50
@Kiki, dank je wel voor het meekijken. Termijn is eigenlijk onduidelijk omdat mijn ovulatie testen niet positief waren, of had het gemist of is later gekomen ...
Gefeliciteerd @Kiki met je zwangerschap 
Maantje - schreef op 23-10 om 11:55
Je bent gewoon hartstikke zwanger hoor! Ik zag het al bij je aller eerste foto . Zachtjes gefeliciteerd meid
Joanie000 - schreef op 23-10 om 12:32
@Maantje, dank je wel 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!