Hi joanie, ik zie ook heel vaag iets. Maar deze lijkt me niet positief voor een zwangerschap waarbij je al overtijd bent.. ben je zeker van je eisprong?
Ooh sorry ik had het zo begrepen omdat je in een ander topic zei : ik ben nog steeds niet ongesteld. Sorry!
Maar dus bij deze, ik zou hem nu nog niet als positief beschouwen. Als je morgen of overmorgen een duidelijke streep hebt zou ik je kunnen feliciteren!
@Kiki, dank je wel voor het meekijken. Termijn is eigenlijk onduidelijk omdat mijn ovulatie testen niet positief waren, of had het gemist of is later gekomen ...
Gefeliciteerd @Kiki met je zwangerschap