Klachten 1 dag na vermoedelijke eisprong - Zwanger worden forum

Romy138 (Gast) - schreef op 19-10 om 13:11
Gister heb ik waarschijnlijk een eisprong gehad. Ik had flinke steken in mij rechter onderbuik dit trok door tot mijn onder rug. Ook had ik last van mijn boven benen (een soort spierpijn).
Vanochtend stond ik op en was ik flink misselijk en had een licht zeurende pijn in mijn onderbuik. Af en toe voel ik ook plopjes in mijn baarmoeder. Heeft iemand hier er ervaring mee? Het lijkt me sterk dat ik nu al zwangerschap symptomen heb. 
1 antwoord en 14974959x bekeken
R (Gast) - schreef op 20-10 om 09:22
Hoihoi! Van wat ik gelezen heb, kun je je innesteling echt pas vanaf 4 dagen na je eisprong hebben. Maar het zou kunnen dat je eisprong toch eerder was en je nu de innesteling voelt, of juist dat je eisprong toch wat later was en dat dat is wat je voelt.. best lastig. Succes!! Ik zal duimen

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!