Zwanger of niet ? - Zwanger worden forum

GEMMA - schreef op 26-09 om 15:29
ik zeg ja ik zie mooi 2 strepen op bijde testen
2 antwoorden en 15267522x bekeken
Michelle (Gast) - schreef op 26-09 om 17:12
Ik zie ook twee duidelijke strepen!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!