Vraag ovulatie test - Zwanger worden forum

b (Gast) - schreef op 23-09 om 11:09
Hallo allemaal, 
Zoals op de foto te zien is had ik mijn piek op dinsdag ( streep donkerder) en iets op woensdag.? Daar lijkt hij alweer iets lichter te worden maar nog wel aanwezig. 
We hebben afgelopen za, zondag en dinsdag gemeenschap gehad. 
Als het goed is doe ik, tenzij ik het niet ongesteld wordt over 14 dagen ong een test? 
Thanks voor meedenken. 
1 antwoord en 15302399x bekeken
Gall - schreef op 23-09 om 11:15
Je had op de dag van je test gemeenschap, dus lijkt me prima kansen. Over 2 weken kan je idd een zwangerschapstest doen!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!