Positief 3 dagen voor NOD - Zwanger worden forum

Lieve (Gast) - schreef op 29-08 om 14:04
Hallo allemaal,
Nooit gedacht zelf hier iets te plaatsen. Anyway, vanmiddag deze sensitest gedaan, zie resultaat: is dit voorzichtig positief?
Nu maar afwachten komende dagen, kan nog van alles gebeuren.
Foto komt in volgende post
Liefs.
15 antwoorden en 15633941x bekeken
Lieve (Gast) - schreef op 29-08 om 14:08
Sorry het was absoluut niet de bedoeling dit 3x te plaatsen. Mijn internet werkt niet zo lekker.
Eefje - schreef op 29-08 om 14:12
Ik zie inderdaad een licht streepje!! Spannend. Jammer dat het voor nod toch nog vaak mis gaat, hopelijk niet en lopen de testen mooi op! Succes
GEMMA - schreef op 29-08 om 14:45
Ik zie ook een heel lichte streep
Lieve (Gast) - schreef op 30-08 om 17:13
Vandaag ook positief getest, maar 2x bruine/roze afscheiding bij afvegen. 
Wat een rollercoaster.
Lieve (Gast) - schreef op 30-08 om 17:14
Lieve (Gast) - schreef op 03-09 om 10:41
De test lijkt niet op te lopen. Wat denken jullie? Bovenste is van vanochtend. De rest van maandagmiddag en woensdagochtend
Lieve (Gast) - schreef op 03-09 om 10:42
GEMMA - schreef op 03-09 om 10:44
Wacht nog morgen en overmorgen ik testé ook iedere dag en lopen niet gemakkelijk op je ziet meer een verschil als je mode twee dagen test. 
Eefje - schreef op 04-09 om 07:55
Hoe gaat het nu? Spannend zeg!
Lieve (Gast) - schreef op 06-09 om 06:03
De testen lopen een mini beetje op. Ik bloed nog niet. Wel buikpijn, maar dat kan vanalles zijn. En dit had ik vorige zwangerschap (uitgelopen op ma na 10 weken) ook 
We wachten af.
Vandaag is 3/4 dagen na mijn NOD
GEMMA - schreef op 06-09 om 06:21
Ziet er wel goed uit maar vind hem toch wel nog licht voor 3-4 dagen na nod maar het kan zijn dat u lichaam trager HCG aanmaakt. Voorzichtig proficiat .
Lieve (Gast) - schreef op 03-10 om 19:53
Het is overigens vrij snel een miskraam geworden . 
GEMMA - schreef op 04-10 om 07:53
hooo meid ik heb dat vorige jaar in september ook meegemaakt sterkte
Eefje - schreef op 05-10 om 09:43
Wat jammer zeg, veel sterkte

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!