Weet het even niet meer - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 23-08 om 12:26
Hoi mama's en mama in wording!

Aankomende donderdag moet ik mijn menstruatie krijgen, donderdag en vrijdag licht roze bloed verloren. Daarna allemaal steekjes in mijn onderbuik, lage rugpijn hoofdpijn en veel maagzuur.. 
Vanmorgen testte ik dus ineens POSITIEF (wel heel licht)  Dolblij natuurlijk.. maar 1uurtje daarna kreeg ik bloedverlies (lichtroze en best wel veel) Kan het zijn dat de innesteling nog bezig is? of kan ik spreken van een biochemische zwangerschap/miskraam? Ik wil morgen, en donderdag nogmaals gaan testen.. 

Liefs en alvast bedankt!
1 antwoord en 15706571x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 23-08 om 14:13
Hoi,

Hier valt echt nog niks zinnigs over te zeggen. Je hebt te vroeg getest. Nog weer testen heeft voor nu niet veel zin, omdat het zo vroeg is en echt nog alle kanten op kan gaan. 

Bloed is niet altijd een slecht teken. Kramen ook niet. 

Probeer afleiding te zoeken en af te wachten tot donderdag en kijken wat er tot die tijd gebeurt.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!