Is dit positief? - Zwanger worden forum

Sandy (Gast) - schreef op 09-08 om 13:11
Hallo! Ik heb deze Action vroeg zwangerschapstest gedaan 5 dagen voor NOD. Is dat positief? Ik zie een tweede lijn, maar ik ben niet zeker.

Groeten,

Sandy.

.
4 antwoorden en 15906524x bekeken
Olivia - schreef op 09-08 om 13:22
Ja die is positief! Van harte gefeliciteerd 
Sandy (Gast) - schreef op 09-08 om 17:21
Dankjewel!!
Joyce2021 (Gast) - schreef op 09-08 om 20:21
Yes  gefeliciteerd 
Anna - schreef op 10-08 om 06:21
X

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!