Help a girl out - Zwanger worden forum

nikki1997 - schreef op 05-08 om 13:54
Indrooglijn of zwanger? normaal altijd helemaal wit en nu een licht streepje.
Wel na de tijd dat je het eigenlijk zou moeten zien en al 4 dagen overtijd, week ervoor veel zwangerschapskwaaltjes gehad. Vandaar een zwaar vermoeden.
3 antwoorden en 15953271x bekeken
nikki1997 - schreef op 05-08 om 13:55
Eefje - schreef op 06-08 om 07:01
De lijn moet echt binnen de tijd te zien zijn anders is het ongeldig, succes!
popje - schreef op 06-08 om 11:32
Hey Nikki , nog eens getest? 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!