Zo verwarrend - Zwanger worden forum

Fien1984 - schreef op 03-08 om 12:05
Aangepast bericht, heb het mezelf te ingewikkeld gemaakt. Hier mijn vraag:

Iemand ervaring met digitale wekenindicator 1-2 weken zwanger (en dit 2 keer) en eerste bloedafname hcg 18,2 ? (12 dagen na TP) Morgen nieuwe bloedafname btw.

Grts. T

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!