Word ik gek? - Zwanger worden forum

BoysMommy - schreef op 25-07 om 08:33
Ben ik gek aan het worden of zie ik een heel licht streepje? ???????????
6 antwoorden en 16123764x bekeken
Karen (Gast) - schreef op 25-07 om 09:34
Ik zie hem ook hoor! Wel heel licht.. ik zou over paar dagen nog een keertje proberen en (een poging) doen om nog even rustig te blijven..  
BoysMommy - schreef op 25-07 om 19:12
Ik weet niet precies wanneer men nod is volgens de app waar ik het bij hou is dat morgen..

Het was inderdaad een test van early van kruidvat
Joyce2021 (Gast) - schreef op 25-07 om 19:34
Kruidvat 2 v5 euro ff doen  
BoysMommy - schreef op 26-07 om 07:20
Deze ochtend de 2V5 test gedaan,
Maar deze was negatief,
Dus even afwachten..

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!