Positief? - Zwanger worden forum

Anoniempje (Gast) - schreef op 14-07 om 07:18
HELP!
Begin juni na mijn stopweek beslist om de pil nite meer te nemen omdat we een zwangerschapswens hebben. Sindsdien regelmatig verschrikkelijke menstruatieachtige krampen gehad, maar mijn regels blijven uit. Gisteren toch eens een test gedaan om uit te sluiten dat het toch niet al raak zou zijn want dat zou toch onrealistisch zijn, niet? 15 jaar lang de pil genomen, gestopt en geen enkele keer mijn regels gehad...Maar nu ben ik toch aan het twijfelen! Wat denken jullie? De horizontale lijn is licht van kleur, maar de verticale stond er heel snel heel fel blauw op


6 antwoorden en 16269446x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 14-07 om 08:19
Die is hartstikke positief!!!

Koop digitale waar het op staat zwanger! Weet je het nog zekerder.
Anoniem (Gast) - schreef op 14-07 om 08:47
Oh God! Straks dan toch eens een digitale gaan halen en afspraak maken bij de dokter! Ik maak me dan wel al zorgen over die helse krampen maar OK stap voor stap en we zien dan wel zeker!
Mamavan2meiden - schreef op 14-07 om 10:18
Zoooo duidelijker kan niet! Krampen in de onderbuik betekent meestal dat je baarmoeder aan het groeien is. Probeer vanaf nu wel op te letten met tillen. En natuurlijk.. van harte gefeliciteerd!
Joyce2021 (Gast) - schreef op 14-07 om 10:43
Hartstikke positief, gefeliciteerd!!!
Anoniempje (Gast) - schreef op 15-07 om 06:35
Gisterenavond dan toch maar een digitale test gedaan
Mamavan2meiden - schreef op 15-07 om 17:51
Aah wat mooi! Dan zou je al 4 a 6 weken moeten zijn geloof ik. Je kan het beteken met de eerste dag van je laatste menstruatie! En dan weken tellen. Ala dat niet lukt kan je het oointernet invullen en berekenen zij het voor je

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!