HELP!
Begin juni na mijn stopweek beslist om de pil nite meer te nemen omdat we een zwangerschapswens hebben. Sindsdien regelmatig verschrikkelijke menstruatieachtige krampen gehad, maar mijn regels blijven uit. Gisteren toch eens een test gedaan om uit te sluiten dat het toch niet al raak zou zijn want dat zou toch onrealistisch zijn, niet? 15 jaar lang de pil genomen, gestopt en geen enkele keer mijn regels gehad...Maar nu ben ik toch aan het twijfelen! Wat denken jullie? De horizontale lijn is licht van kleur, maar de verticale stond er heel snel heel fel blauw op