


Hallo lieve mensen,
Vorige bericht is wat misgegaan denk ik.
Ik heb een vraagje aan jullie.
Gister middag rond 13. 00 uur heb ik 2 positieve zwangerschaptesten van de kruidvat gehad 2v5 rond 5/7 minuten afleestijd.
Vanochtend heb ik alsnog getest en raad eens wit!
Ik begrijp er helemaal niks meer van.
Zou het kunnen zijn dat mijn middag urine geconcentreerder is dan de ochten urine?
Of ben ik nu zo verward dat het gewoon negatief is?
Foto's heb ik bijgevoegd.
Groetjes!