Positief of niet - Zwanger worden forum

Gul - schreef op 30-06 om 20:04
Zit op Nod dag 1 nog geen menstruatie te bekennen. help
1 antwoord en 16463906x bekeken
Mamavan2meiden - schreef op 01-07 om 08:18
Je hebt de test in de avond gedaan? Doe hem eens in de ochtend, dan zal hij duidelijker moeten zijn.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!