Bezorgd - Zwanger worden forum

Lisa (Gast) - schreef op 21-06 om 14:24
Na MK vorige maand zeer onzeker geworden. Dit zijn de testen 4&3 dagen voor NOD. Ik heb vroegtijdige tests gedaan omdat ik toch al een zeer trekkend gevoel kreeg in mijn onderbuik.
Het is idd positief, maar toch ben ik heel bezorgd
2 antwoorden en 16589413x bekeken
Eefje - schreef op 21-06 om 15:06
Ze zien er al super positief uit! Ik zou inderdaad op nod nog een keer testen... maar de lijntjes zijn wel heel duidelijk, zo'n duidelijke test had ik pas 3 dagen na nod! Alvast gefeliciteerd
Veraaa - schreef op 21-06 om 15:47
Bij mijn zwangerschap na m'n miskraam ben ik ene hele tijd onzeker geweest. Ik kreeg pas rust toen ik de miskraam-termijn over was. 
Weet je....je kunt het niet beïnvloeden. Je hebt het niet in de hand. Ook druk maken helpt niet, maarja....dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik wens je veel succes de komende dagen en weken....en ik wens je veel vertrouwen in je lichaam. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!