Hallo,
Ik ben vandaag 11DPO en ik had geen zwangerschapstesten meer in huis. Nu heb ik hier gelezen dat een ovulatietest positief kan uitslaan wanneer je zwanger bent. Ik ben zeker van mijn eisprong omdat ik doen knaltesten had. Ik weet dat mijn test niet volledig positief is, maar ik vind hem toch vrij donker.. ik vroeg me af of iemand ervaring hier mee heeft ? Alvast bedankt !
Bij mijn beide miskramen ervoor positief getest met lh test inderdaad, en als ik niet zwanger was maar een heel vaag lijntje dus voor mij gaat deze theorie wel op. Maar het beste kan je gewoon een zwangerschapstest doen dan weet je het zeker.
Dank voor je antwoord Saar,
Ik heb net een 2v5 gekocht maar deze was helaas negatief. Misschien te vroeg, misschien te veel gedronken, misschien niet zwanger, wie zal het zeggen ?
Ik had ook een positieve ovulatietest maar bij mij op 8 dpo en direct een zwangerschap test gedaan en negatief dag ernaa op 9 dpo testen ik positief nu 17 weken zwanger.
Hoi Gemma,
Dat klinkt hoopvol ! Ik ga proberen vol te houden om niet te testen tot NOD, morgen sowieso vroege dienst en ik heb geen testen. Vrijdag is mijn NOD.
Brabbels maakt gebruik van cookies.
Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites.info / verbergen en toestaan