Hi allemaal,
De afgelopen 2 maanden heb ik ovulatietesten gedaan en toen was mijn ovulatie precies 4 weken na elkaar (roze clear blue). Nu ben ik deze maand dus weer precies op datzelfde moment begonnen met testen:
Woensdag; Kruidvat negatief
Donderdag: Kruidvat negatief
Vrijdag; Kruidvat negatief
Zaterdag; knipperende smiley paarse Clear Blue
Zondag; knipperende smiley paarse Clear Blue
Maandag; knipperende smiley paarse Clear Blue
Dinsdag; knipperende smiley op paarse Clear Blue, leeg rondje op roze Clear Blue
Woensdag; knipperende smiley op paarse Clear Blue, leeg rondje op roze Clear Blue
Het is dus best verwarrend want krijg niet echt duidelijkheid. Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad en zou over ongeveer een week ongesteld moeten worden, dus mijn ovulatie moet in principe al wel geweest zijn in de afgelopen dagen, maar ik heb ‘m middels de test dus niet kunnen vinden (alleen verhoogde vruchtbaarheid al 5 dagen).
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan dit betekenen dat je al zwanger bent of misschien dat m’n ovulatie juist te vroeg is geweest of nog laat kan komen?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Groetjes