Hallo allemaal,
Ik heb een kruidvat test van 2 voor 5 euro.gedaan. Die moet je na 5 min. Aflezen. Alleen, ik was.een half of heel minuutje te laat met aflezen. Het resultaat was positief, maar was dit misschien een indrooglijntje?
Ik ga morgen nog een keer testen maar ben nu zo gespannen!! Iemand een antwoord?