is dit een positieve test? - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 29-11 om 14:56
Hoi iedereen.
Ik heb onder het kopje foto een foto staan van mijn test die ik 5 dagen voor mijn nod heb gedaan. Ik zie een licht streepje.. betekend dit zwanger???!!!
Wie kan mij helpen!!!
29 antwoorden en 48557579x bekeken
Molly (Gast) - schreef op 29-11 om 15:03
Heb er even een reactie onder gezet. Voor zover ik weet kan dat lijntje er niet staan als je geen HCG hebt, dus de kans is groot dat je gewoon hartstikke zwanger bent maar nog niet zo lang. Gewoon over een paar dagen nog even een testje doen en waarschijnlijk is de lijn dan dikker. Laat je het even weten als je weer een testje gedaan hebt?
Anoniem (Gast) - schreef op 29-11 om 15:06
Zaterdag ga ik weer testen!! Heb de digitale van clear bleu ook in huis! Hoop het zo! Heb ook echt het gevoel dat het raak is.. alleen als je graag wilt kan je je ook lijnen verbeelden hihi. Maar jij ziet het dus ook! Bedankt voor je snelle reactie! Ik laat het weten!!
Anoniem (Gast) - schreef op 29-11 om 15:10
Ja meteen na het plassen gekeken en binnen 5 min was het streepje er! Heb nog een oude liggen en die is egt helemaal wit zonder 2e streepje..!!
Esmee (Gast) - schreef op 29-11 om 15:15
Dan zou ik zeggen dat het geen indrooglijn is !! Gefeliciteerd ! Als je zekerheid wil haal dan ff een clearblue digitaal ding
Anoniem (Gast) - schreef op 29-11 om 15:18
Jaa die ligt al te branden in de kast maar omdat k zo vroeg getest heb wacht k nog het weekend af dat k egt overtijd ben. Want dat ben k nog niet.!!!
Kelly - schreef op 29-11 om 15:56
Je bent nog niet eens over tijd? Nou gefeliciteerd hoor! Als je je gewoon aan de regels van de test hebt gehouden kan ik me niet voorstellen dat het niet zo is! Ben heel benieuwd hoe het van t weekend is. Spannend!
Anoniem (Gast) - schreef op 29-11 om 17:24
Jaaa!! Toch nog spannend!!! Laat het weten hier!!!!
RJ (Gast) - schreef op 30-11 om 07:33
Zo zag mijn eerste positieve test er ook uit. 3 dagen later een positieve digitale cb test, ook een aantal dagen voor nod. Spannend! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Anoniem (Gast) - schreef op 30-11 om 08:07
Vandaag weer een nieuwe test gedaan! Zet dw foto weer even onder de fotos! Willen jullie hier na kijken om te zien of tie al duidelijker is. Ik denk het wel..!!
RJ - schreef op 30-11 om 08:24
Duidelijk! lijkt mij een positieve test!
Anoniem (Gast) - schreef op 30-11 om 08:31
Jaaa denk k ook!!!! Zondag nog 1 en dan dinsdag doe k de digitale!!! Ben stiekem al erg blij!!!!!
Kelly - schreef op 30-11 om 08:36
Gefeliciteerd! Dat is zeker weten een positieve test!
Anoniem (Gast) - schreef op 30-11 om 08:49
Hihi bedankt!! Happy!!!!!
Anoniem (Gast) - schreef op 02-12 om 09:07
Hooi dames. Deze test vanmorgen gedaan!!! Jaaanu tog wel egt duidelijker he!!! Zie onder fotos!!
Anoniem (Gast) - schreef op 02-12 om 09:59
Nee is onze 2e. Gister is ons zoontje 2 geworden!!! Woensdag ga k de digitale doen!!!
Liefs L
Anoniem (Gast) - schreef op 04-12 om 18:36
Digitale gedaan!!!! Zie foto!!!
RJ - schreef op 04-12 om 18:44
Van harte gefeliciteerd! kon ook niet meer anders!
Anoniem (Gast) - schreef op 04-12 om 18:57
Dank je!!! Nee eigelijk niet maar tog et idee als er zwanger staat is egt een bevestiging dan die stomme streepjes hahah!!!
Katie (Gast) - schreef op 10-04 om 08:45
Hallo allemaal,
Ik heb een kruidvat test van 2 voor 5 euro.gedaan. Die moet je na 5 min. Aflezen. Alleen, ik was.een half of heel minuutje te laat met aflezen. Het resultaat was positief, maar was dit misschien een indrooglijntje?
Ik ga morgen nog een keer testen maar ben nu zo gespannen!! Iemand een antwoord?
RJ - schreef op 10-04 om 09:24
Hoi Katie, mijn eerste positieve test was ook niet binnen de officiele afleestijd. en die minuut zal al helemaal niets uitmaken. Heb je een foto van de test?
Weghier - schreef op 10-04 om 13:39
Volgens mij is het positief hoor  als het tweede streepje lichtroze is... want een indroogstreepje wordt niet echt roze bij KV testen dacht ik  dus alvast een voorzichtige proficiat!
Katie (Gast) - schreef op 10-04 om 15:49
Bedankt voor jullie reacties. Hij is een beetje paarsig. Pfff ik hoop het zo! Ben al een jaar aan het proberen en stond op het punt om aan de clomid te gaan. Morgen nog maar een test. Nee geen foto.. Duimen
Weghier - schreef op 10-04 om 16:42
Als het roze/paars kleurt, dan is het positief hoor! Ik zou voor alle zekerheid nog eens testen morgen, ofwel een digitale: daar staat het zwart op wit hé  

Groetjes!
Chelsey (Gast) - schreef op 10-04 om 21:22
Hey proficiat, maar heb een vraag, ik had zo'n test gedaan uit kruitvat en die was positief, maar 2dagen later deed ik de cb test en die was negatief welke moet ik geloven ?
Kelly - schreef op 10-04 om 22:28
Chelsey, over het algemeen test die van kruitvat eerder positief als die van cb! Heb je vroeg getest? Ik zou gewoon nog een kruitvat test proberen en dan volgende week ofzo een cb.
Katie (Gast) - schreef op 11-04 om 16:45
Ja hoor! Vanmorgen een positieve test nu hopen dat ie blijft zitten!
Kelly - schreef op 11-04 om 17:16
Gefeliciteerd katie! Nu komen de spannende weken maar ga er lekker van genieten zolang je je goed voelt!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!