Dag allemaal
Ik ben zelf een grote 5 maand geleden bevallen en sindsdien neem ik geen pil meer. Wij vrijen wel met condoom. Maar dat condoom is 1 keer gescheurd geweest, op dag 14. (wellicht rond mijn eisprong dus)
Ik ben helemaal in de war, vandaag zou lijn nod zijnals ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Ik heb vanmorgen getest met kruidvat 2v5 en zag na 2 minuten een heel licht tuurstreepje, amper te zien op de foto. Iemand hier ervaring mee?