Gemeenschap en vocht.. - Zwanger worden forum

Miladenkers - schreef op 29-03 om 19:52
Hi meiden. 
Dit is een beetje een ongemakkelijk onderwerp maar durf er met niemand over te hebben, 
Het zit namelijk zo.. sinds een weekje als ik en me man gemeenschap hebben heb ik onwijs veel vocht.. waardoor als we klaar zijn soms zo erg is dat me vagina gewoon lekt.. en soms soort bubbel gluid maakt.. 
Ik weet ook niet hoe ik er vanaf kom.. we gebruiken geen glijmiddel enzvoort.. 
Ik ben inmiddels wel overtijd en tot nu toe 1 keer getest maar daar kwam niks uit, wel me ovutesten doorgetest en wat vreemd was is dat me lijnen heel erg te zien zijn.. hoewel ik me piek al had (dacht ik) ..
Heeft iemand ook lasf van teveel vocht gehad en wat is er tegen te doen? Want het is letterlijk na elke gemeenschap.. ???? het voelt onwijs ongemakkelijk.. 

Help me out... 
6 antwoorden en 17934692x bekeken
Joyce2021 - schreef op 29-03 om 20:02
Test nog eens een keer evt? Kruidvat testen 2v5 euro zijn wel fijne testen vind ik..
Miladenkers - schreef op 29-03 om 20:04
Miscchien moet ik dat inderdaad maar doen..
want voel me ook niet echt helemaal oke..
Hoop dat ik wel van dit afkom want het is echt heel ongemakkelijk..
Anoniem (Gast) - schreef op 30-03 om 18:33
En?
Miladenkers - schreef op 31-03 om 10:27
Ik ga vandaag een test  halen dan ga ik dit weekend testen 
Liesbeth - schreef op 31-03 om 14:00
Vervelend Mila!
Anoniem (Gast) - schreef op 09-05 om 13:01
Miladenkers, Ben je nog steeds extreem nat?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!