2 keer posietieve ovulatietest - Zwanger worden forum

Sylvia (Gast) - schreef op 27-03 om 20:59
Hallo,
Ik heb 2 weken geleden(13.02) een ovulatietest gedaan en die was positief. 16 maart heb ik zwangerschapstest gedaan, omdat ik heel stekende en zeurende pijn in me onderbuik had  en die was posietief.
Daarna alle testen waren negatief en vandaag ovulatietest gedaan en is positief, maar zwangerschapstest negatief. Heeft iemand een idee wat het kan zijn? 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!