Kruidvat test positief action negatief - Zwanger worden forum

Elsa (Gast) - schreef op 24-03 om 10:16
Goedemorgen iedereen,
Afgelopen week heb ik een positieve zwangerschapstest van Kruidvat eigen merk early gedaan. (Die met het plusje) deze was positief, er was een heel lichte maar duidelijk plusje te zien. Een aantal dagen later heb ik met ochtendurine de test van de action gedaan. Deze is zo negatief als maar zijn kan.. waar moet ik nu vanuit gaan. Morgen zou ik ongesteld moeten worden.
Groetjes
8 antwoorden en 18023937x bekeken
Leetje - schreef op 24-03 om 10:23
De early testen van de Kruidvat vind ik persoonlijk nooit echt betrouwbaar. De 2 voor 5 euro testen die vind ik wel heel betrouwbaar. Ik zou nogmaals met die testen en kijken wat voor resultaat je dan krijgt. 
Elvira - schreef op 24-03 om 10:36
@elsa als het plusje nog licht is dan zijn ze helaas vaak vals positiefik zou Kruidvat 2v5 of action doen
Gul - schreef op 26-03 om 01:24
Hoi dames is deze test positief  of negatief? 
Wel binnen 10 min zichtbaar
Mamavan2meiden - schreef op 26-03 om 06:00
Gul, ik zie geen foto staan?
Gul - schreef op 28-03 om 20:41
Leetje - schreef op 28-03 om 21:13
Ik zie wel een streepje Gul maar weet niet welke testen je gebruikt hebt. Aangezien ze helemaal uitelkaar zijn 
Mamavan2meiden - schreef op 29-03 om 06:27
Ik zie ook duidelijk wel een streepje! Voorzichtig gefeliciteerd!
Hoop dat ze mooi oplopen
Elvira - schreef op 29-03 om 17:11
@elsa de plusjes testen van de Kruidvat en cb zijn onbetrouwbaar helaas vaak vals positief bij zo’n licht plusjeik zou action doen

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!