Testen 2 dagen voor NOD - Zwanger worden forum

Marie (Gast) - schreef op 20-03 om 08:35
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw!
Ik voelde me afgelopen week niet lekker(koud/warm) af en toe n opvlieger. Af en toe een steek links onder in m’n buik en pijnlijke borsten. Ook al is flink wat trappen heb gelopen moet ik nog even bijkomen.. 
Nu heb ik 4,3 en 2 dagen voor mijn NOD getest en zie dat het streepje steeds iets duidelijker wordt maar nog steeds heel licht.
Ben ik gewoon niet lekker geweest of zwanger...
Heeft iemand hier ervaring mee en zien jullie het streepje ook of hou ik mezelf voor de gek?! 
Dit is de eerste ronde dus super spannend... 
1 antwoord en 18083266x bekeken
peetje42 - schreef op 20-03 om 09:04
Ik zie geen foto erbij, maar een streep is een streep hoor! Zeker als hij elke dag duidelijker word!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!