Hallo mommys..
Wij zijn inmiddels al meer als een jaar bezig voor een boefje nr 2 erbij.
Nu heb ik deze maand ovulatietesten gekocht van 2besure.
Nu ben ik 3 dagen na laatste dag menstruatie gaan testen en gelijk zon resultaat zie de test alleen op de foto.
Is dit de piek?
Weet namelijk niet hoe duidelijk deze testen worden aangezien ik altijd die vd action gebruik normaal.
Is dat ook niet wat vroeg in mn cyclus?
En is het normaal dat ze dan zo redelijk donker blijven?
Alvast bedankt voor jullie reacties

