HELP AUB! Positieve testen NoD maar bloedverlies - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 24-12 om 22:04
Geen zorgen. Het is enorm schrikken. Zolang het hier bij blijft zou ik mijn j geen zorgen maken. Het hoort er vaak bij. 
3 antwoorden en 19472128x bekeken
yane26 - schreef op 24-12 om 22:06
Echt? Kan het nog goed zitten als het bloed?.
Anoniem (Gast) - schreef op 24-12 om 22:29
Ja hoor. 

Wat jij beschrijft zijn spoortjes. Er gebeurt van alles in je baarmoeder. 

Ik heb bij 2 zwangerschappen flink wat bloed verloren ging allemaal prima. 

Mijn zus ook, weken net alsof ze ongesteld was. Nu is ze ruim 20 weken zwanger. 

Voor nu los laten en lekker genieten. Moeilijk ik weet het. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!