Indrooglijn of zwanger - Zwanger worden forum

Indy (Gast) - schreef op 29-11 om 09:18
Goedemiddag 
Ik heb een action zwangerschapstest gedaan en die gaf eerst geen een streepje aan zelfs de controle streep niet toen ik een paar uur later keek had hij 2 streepjes positief dus mijn andere action testen hebben dit nog nooit gehad. Wat zou dit kunnen zijn? 
4 antwoorden en 19846829x bekeken
Most15 - schreef op 29-11 om 09:28
Een valse test.
Een nieuwe doen zou ik zeggen.
Succes!
Anoniem (Gast) - schreef op 29-11 om 09:34
Indy (Gast) - schreef op 29-11 om 09:34
Hierbij de foto van mijn test 
Most15 - schreef op 29-11 om 16:42
Ja maar je schrijft dat het niet binnen afleestijd is, dus geldt niet als positief.
Even een nieuwe test doen, dan weet je het.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!