Goedemiddag
Ik heb een action zwangerschapstest gedaan en die gaf eerst geen een streepje aan zelfs de controle streep niet toen ik een paar uur later keek had hij 2 streepjes positief dus mijn andere action testen hebben dit nog nooit gehad. Wat zou dit kunnen zijn?