Ovulatietest - Zwanger worden forum

Di (Gast) - schreef op 18-11 om 19:33
Eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik. Is dit een piek? Ziet het ernaar uit dat de piek eraan komt?

Bedankt!
3 antwoorden en 20028560x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 18-11 om 20:10
BestJ - schreef op 18-11 om 20:32
Hoi,
Pas als het 2e streepje net zo donker is heb je je lh piek. Ik zou gewoon door testen dan zie je vanzelf als het goed is dat hij donkerder wordt en daarna weer afneemt
Orchidea - schreef op 19-11 om 00:15
Nee nog niet. Helaas wilt dit ook niets zeggen, het kan zomaar zijn dat hij er morgen of overmorgen is, maar dat kun je alleen weten als je nog even door test. Test je wel tussen 10 uur-16.00?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!