Indroogstreepje? - Zwanger worden forum

Aueen (Gast) - schreef op 24-09 om 14:22
1 antwoord en 20807577x bekeken
Aueen (Gast) - schreef op 24-09 om 14:23
Hai, ik moest gister ongesteld worden. Vandaag heb ik een CB test gedaan, binnen 3min zag ik een streep wat nauwelijks te zien was. Na een half uurtje zag ik het wat duidelijker. Is dit nou een indroogstreep of niet?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!