Zien jullie ook een streepje of ben ik gek geworden? DEEL 2, ANDERE DOET HET NIET MEER... - Zwanger worden forum

Susanna - schreef op 25-09 om 08:34
Balen zeg
35 antwoorden en 20807115x bekeken
Kimberley - schreef op 25-09 om 08:44
Jaa behoorlijk... Had nog een heel klein beetje goed hoop, maar dat is nu wel verdwenen moet ik zeggen..
Susanna - schreef op 25-09 om 08:48
Misschien toch een vroege miskraam?
Babytje4 - schreef op 25-09 om 08:54
Ooh jammer hoe raar dat de eerste positief was. 
Kimberley - schreef op 25-09 om 10:12
Ja ik heb geen idee... Vind het ook zo vreemd...
Orchidea - schreef op 25-09 om 10:39
Wat jammer!! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2