Zwanger of niet - Zwanger worden forum

Dorien - schreef op 21-09 om 12:46
Zwanger of is dit een indrooglijn 
10 antwoorden en 20862772x bekeken
Babytje4 - schreef op 21-09 om 13:46
Was het binnen de afleestijd? Ik zou nog 1 doen om zeker te zijn want het lijk een indrooglijn. 
Susanna - schreef op 21-09 om 15:42
Ik zou zeggen doe over 2 daagjes nog een testje 
An1990 - schreef op 21-09 om 16:42
Mij lijkt het een indrooglijntje want ik zie geen kleur, normaal zie je toch lichtlicht roze. 
Hoop alsnog voor jou dat het toch positief is.
Dorien - schreef op 22-09 om 05:57
Most15 - schreef op 22-09 om 06:03
Die is helaas negatief! 
Babytje4 - schreef op 22-09 om 07:14
Ik zie wel een streep maar lichtjes wacht nog een dag of 2. 
Susanna - schreef op 22-09 om 07:23
Ik zie ook wel wat maar het is nog zo turen dat ik nu echt 2 daagjes zou wachten
Sofie - schreef op 22-09 om 07:34
Die tweede lijkt inderdaad wel positief, heel vroeg in de zwangerschap. Kan dat kloppen?
Orchidea - schreef op 22-09 om 08:06
Ik denk iets te zien, ik zou inderdaad over twee dagen nog eens testen voor oploop. 
Anoniem (Gast) - schreef op 22-09 om 17:27
Waar zit je in je cyclus? 

Ik zeg voor nu negatief

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!