Kijken jullie mee - Zwanger worden forum

hopefull - schreef op 11-09 om 15:23
Hey vanmiddag een test gedaan 
Maar vind hem heel
Onduidelijk 
Kijken jullie even mee aub ! 
4 antwoorden en 21007784x bekeken
hopefull - schreef op 11-09 om 15:24
Lou - schreef op 11-09 om 15:29
Zo zag die van mij er ook uit 3 dagen voor nod, streep is een streep! Gefeliciteerd ????
hopefull - schreef op 11-09 om 15:31
Vind hem alleen niet zo roze 
Susanna - schreef op 11-09 om 16:08
Duidelijk beginnend lijntje voorzichtig gefeliciteerd

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!