Dit is een dag voor nod, net getest dus geen ochtend urine helaas... Ik dacht eerst dat ie negatief was maar weet niet zo goed waar ik moet kijken en of ik goed kijk? Ik zie waar het pijltje zit namelijk een licht roze streepje, in het echt duidelijker dan op de foto te zien is maar op de foto zie ik hem ook... Moet ik dit positief zien of kijk ik op de verkeerde plek? Nog nooit zo'n stripje gehad, testte voorheen gewoon met een plus en minnetje of cassette.
Wat stom dat daar dan ook een streep zit... Is het normaal dat er 1 dag voor nod negatief getest word?? Begin me nu wel zorgen te maken dan... Heb verder totaaaal geen symptomen dat ik ongesteld moet worden, normaal voel ik dat heel sterk een paar dagen van te voren.
Misschien dat de urine zich daar ophoopt? Sommige mensen testen pas 1 week na nod positief dus zolang er nog geen menstruatie te bekennen is is er nog hoop zou ik zeggen
Nee deze moet je helaas als negatief beschouwen. Het lijntje moet ten alle tijden op de plek staan waar hij hoort te staan. Dit is helaas een urine ophoping.