5 dagen overtijd - Zwanger worden forum

Roosje - schreef op 30-08 om 00:21
Beste allemaal,

Ik heb even wat vraagjes!
Ik ben vandaag( 30-08) 5 dagen overtijd!
Nou heb ik vanochtend getest maar hij was helaas weer negatief?

Nou heb ik rond de innesteling periode flink wat buikkrampen gehad en sinds 2 weken ook wat kwaaltjes! Onderandere gevoelige tegels, lichte misselijkheid, beetje duizelig bij het opstaan of lang staan en lichte krampjes (steekjes) onder in me buik!

Zal dit een zwangerschap zijn of kan het ook een verlate menstruatie zijn?

Ik denk dat ik maandag de ha ga bellen want kan het niet los laten????

Hoop dat jullie me mss wat duidelijkheid kunnen geven.

Kus roosje
2 antwoorden en 21197300x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 30-08 om 05:40
Verlaten menstruatie
Babytje4 - schreef op 30-08 om 14:33
Ik heb dat vorige jaar gehad 1 maand 5 dagen te laat ze zullen nog doorkomen zeker als u testen negatief blijven.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!