Negatief? - Zwanger worden forum

lilo (Gast) - schreef op 15-08 om 18:40
Hallo,

Iemand al meegemaakt zoals op de foto?
Er loopt een streep, maar wel dwars doorheen het midden... ik weet niet wat ik hiervan moet denken. 

Iemand ervaring met?

Groetjes
Lilo 
3 antwoorden en 21418817x bekeken
Dno (Gast) - schreef op 15-08 om 18:56
ik denk persoonlijk negatief.
Heb dit zelf nooit meegemaakt
Mss andere mensen?
Anoniem (Gast) - schreef op 16-08 om 07:26
Opnieuw een test doen. Oeps foutje van de fabriek

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!