Positief? - Zwanger worden forum

Nelexxc - schreef op 14-07 om 14:42
heb een early test van kruidvat gedaan en zie een schaduwlijn. Is deze positief ? Mijn zus ziet deze ook .. foto staat op mijn profiel.
2 antwoorden en 21901374x bekeken
Nelexxc - schreef op 14-07 om 14:43
Babytje4 - schreef op 14-07 om 16:15
Ik zie ze ook test morgen nog eens

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!