Wat zien jullie - Zwanger worden forum

Vosje3101 - schreef op 05-07 om 20:28
Afgelopen donderdag een early predictor gedaan. Ik lijk wat te zien maar ben niet zeker van mezelf. Morgen is mijn nod. Als ik dinsdag niet ongesteld ben doe ik nog een test
2 antwoorden en 22004955x bekeken
Chriske - schreef op 05-07 om 20:38
Deze is in mijn ogen nog negatief. Maar als je nog voor NOD zit kan dat wel
Vosje3101 - schreef op 05-07 om 20:42
Ja ik vind het moeilijk. Ik zie wel maar weet niet of het een schauwlijntje is of iets. Want ok hoef hem niet in hoeken te bewegen wil ik het zien zeg maar 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!