Ha dames!
Ik zit in nogal een onzekere periode! Begin mei heb ik een miskraam gehad met 8 weken. Begin juni ben ik bij de gyn geweest en alles zag er goed en rustig uit. Ze kon zien dat mijn eisprong alweer was geweest. Volgens de app zou ik gisteren mijn eisprong hebben. Afgelopen maandagavond had ik een eiwitsliert aan afscheiding. Afgelopen dagen wat zeurderig gevoel. Ovulatietest gisteren was negatief maar vandaag om 14.00u knaltest positief. Om 18.00u al veel minder dikke lijn dan controle lijn. Zojuist om 21.00u gemeenschap gehad. Zaten we dan qua timing goed? Ik ging zo op mijn slijm af. Kun je vals positief testen met een ovulatietest?