Positieve ovulatietest 6 dagen naar NOD - Zwanger worden forum

Iris (Gast) - schreef op 17-06 om 14:58
Hi! 
Ik ben eigenlijk altijd op tijd ongesteld.  Nu ben ik 6 dagen te laat, al 1,5 week onwijs moe en pijnlijke borsten. Ik dacht eerst; misschien vroeg mijn menstruatie maar nee. Nu ben ik dus gaan testen. Zwangerschapstest is echt HEEL HEEL erg vaag een streepje, dat kan ook niets zijn. En de ovulatie test geeft dit aan.. Wat denken jullie? :-)

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!